HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.14. 19:52 Félsvéd

Jerez utolsó, harmadik nap és a tiltott háziverseny

img_20230114_173936_2.jpg

Jerez utolsó, harmadik nap

Idö szokás szerint napos, egész nap egy felhö sincs.
Délelött megint csak kevesen javitottak, nekem sem ment, második menet 1:59, harmadik 1:58. Közben Dürgö Balázs is ment 1:56.4 et, Sanyinak és Attillának is jobb köridök jöttek mint az enyém.
Ezt csak azért emlitem, mert mint korábban már irtam, Spanyolországban Moto GP pályán nem rendezhet hobbista szervezö versenyt, igy nekem kellett kitalálnom egy ízgalmas házi versenyt a hazai mezönynek, tehát a 12 magyar versenyzönek. Erre már otthon idöben felkészültem és hoztam magammal dijakat Jerezre is, Portimaora is, meg Estorilra is.
Ráadásul két kategoriára bontottam az értékelést. Az 51 év alattiak Sprintrace dijakat kapnak, az 51 év felettiek pedig G-Oldboys dijakat kapnak.
A házi verseny kiirás a következö volt: a harmadik nap délutáni elsö és délutáni második menetben a 4 leggyorsabb kör alapján lett a végeredmény kiszámolva. 1 menetben kb 8 mért kört lehet futni igy kiválasztjuk a 4 leggyorsabbat, az alpján lesz az értékelés.
Szóval a délelötti szar idök alapján szarul álltam. Itt csak 20 perces az ebédszünet, ugyhogy nem volt könnyü elsö és hátsó gumit is kicserélni, ráadásul fékbetétet is cserélnem kellett. Végülis kész lettem, és még meg is melegedtek a gumik.
Az elsö mindig az A csoport, szoval azt már elöre lehetett tudni, hogy a Sprintrace kategoriában Tyü, Kevin és Csaba lesznek a legjobbak, csak a sorrend volt kétséges, illetve az elsö két hely. Csaba tudta hogy nem tudja utolérni Tyüt, meg Kevint. Elsö A csoportos menet után a legjobb kör még Tyüé volt 1:50.1, Kevin egy tizeddel volt Tyü mögött. Csaba 1:53
A mi B csoportunkban sikerült nagyon jól felmennem a pályára, nagyon keveset kellett elöznöm, az lebegett a szemem elött ha tegnap délután sikerült 1:56.2 mennem akkor ma is jó lenne...  Amikor lejöttem úgy éreztem hogy sikerülhetett jot mennem, elmentem kinyomtatni a köridöimet, összesen 6 db 1:56 os köröm lett, és a legjobb 1 tizeddel jobb lett mint tegnap, szoval 1:56.1. Éreztem hogy feladtam a leckét Balázsnak, Sanyinak meg Attilának (ök a  G-Oldboys ellenfelek)
A második felmenetel is beleszámitott a versenybe,tehát nem volt még semmi eldöntve.
Már nem is emlékszem hogy a második A csoportos felmenetelnél Tyü vagy Kevint ment-e jobban, de mint emlitettem, nem a legjobb kör hanem 4 legjobb kör a mérvado. Csaba mindenestre javitott még egy nagyot, 1:51.3
A B csoportban ismét nagyon toltam, de a gumi már nem volt persze uj, szoval nem nagyon reménykedtem 1:55 ös idöben és nem is lett meg. Viszont ismét lett néhány 1:56-os.
Ezekután jött a nagy matek, kijelölni mindenkinek a 4 legjobb körét, összeadni és értékelni.
A Sprintrace végeredmény nagyon szoros lett, Kevin hangyafasznyival lett elsö Tyü elött, Csaba harmadik.
A G-Oldboys kategoriában sikerült az elsö helyet elhoznom Balázs és Attila elött.
Végülis úgy tünt hogy a résztvevöknek tetszett ez a versenyhelyettesítö koncepcio és igy mégiscsak lesz a vitrinben egy Jerezi verseny érem a helyezetteknek.
A legutolsó menetben, ami már nem számitott bele a versenybe, Kevin még kicsapott egy nagyon szép idöt, 1:48.5 ami tényleg szép egy hatszázassal.
Ma este egy közös záro vacsorával zártuk  Jerezt. Egyedül Kevinék hiányoztak.

img_20230114_211609.jpg

screenshot_20230114_191541_com_android_chrome.jpg

screenshot_20230114_191703_com_android_chrome.jpg

screenshot_20230114_191719_com_android_chrome.jpg

screenshot_20230114_191731_com_android_chrome.jpg

screenshot_20230114_191802_com_android_chrome.jpg

screenshot_20230114_191848_com_android_chrome.jpg

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr3318026280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása