HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.10.16. 20:52 Félsvéd

Misano elsö nap

img_20231016_100253_1.jpg

img_20231016_100305_1.jpgTegnap este elég késön engedtek be minket. 
Én sokszor voltam már itt, de mégis megdöbbentett a boxok minimális mérete, öten vagyunk a boxba, de igy is nagyon zsufolt. Két boxban vagyunk mi, és a Lövey iskolások meg három boxban mellettünk.
Egyébként a teljes létszám 208 fö, 4 csoport, szoval bö 50 fö/csoport.

img_20231016_100316_1.jpgA pálya egész nap száraz volt pedig 3 napos esö volt igérve egy héttel ezelött. Mondjuk napot ma nem láttunk, mert borult volt, de a tapadással nem volt gond egész nap.

Természetesen az ellenfelek tudják hogy kell engem kifárasztani, igy állandoan gumiztatnak velem :)

Délelött 1:54 ig jutottam, aztán feltettem egy uj elsö Bridgestonet. Délután ettöl még nem táltosodtam meg, 1:53.
img_20231016_100316_1_1.jpgAz utolsó menetben a hátso nagy egyenesben erös vibrálást éreztem, és egy kör után kijöttem, mert attol féltem hogy talán valami kilazult. Minden rendben volt, igy visszasiettem a pályára és sikerült végre egy 1:51 es idöt mennem a nagyon koptt hátso Brigivel.
Aztán Dürgö Balázsnak mesélem hogy milyen erös vibrálást éreztem és ö megerösitette, hogy felerösödött a szél és azt éreztem.

img_20231016_100434_1.jpgEste kis pálinkázás, néhány gumizás, hogy biztos jól tudjak aludni :)
Többen most vannak itt elöször és mindenkinek bejön a pálya. Ezen a pályán nem sok vak kanyar van, ugyanis nincsenek szintkülönbségek, szinte minden kanyar jol belátható. Ez a pálya inkább technikás pálya és még amiröl hires, hogy itt van talán a MotoGP szezon leggyorsabb jobbosa, amit kb 260 felett kell elvállalni.
Régn amikor még gixxer ezresem volt nagyon büszke voltam arra az onboard videomra amin az orán 290 volt amikor le volt döntve a motor :) De akkor még nem az elsö kerékröl vette a gixxer a sebesség jelet, igy az áttétel sokat csalt :)

A leggyorsabb hazánkfia jelenleg Dürgö Balázs 1:48-al de ö is tudja, hogy ez csak addig lesz így amig Lövey Ádám vagy Chrobák Jani lélegzethez nem jutnak, ök egyelöre az oktatással foglalkoznak.

Mai idök: Jámbor Mátyás és Pocsai sr Gabor 1:53, Enyingi Tomi hatszázassal 1:54, Zsigri Sanyi 1:55, Pocsai jr Gabor 1:56, Lovászi Tibi 1:59, Frei Misi 2:02

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6918236115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása