HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.30. 21:13 Félsvéd

Utolsó nap Portimaoban a hobbiválogatottal

img_20230130_100231.jpg

A reggel a szokásos, szikrázo napsütés, kék az ég, egész nap egy felhö se, de 10 kor még hüvös aszfalt.

Én az elsö menetet dobtam, inkább megforditottam a hátso gumit. 
A második menetben csak 2:00 lett a legjobb idöm, ami persze csalodás a tegnapi 1:58.8 után.

A harmadik menet már a versenyszimulácio volt. Mint tegnap már emlitettem, a versenynek kiírt menetet 25 percre nagyitják és az 5 legjobb körödet átlagolják.

Lövey Ádammal már régen tervezzük, hogy jön velem egy menetet fejlesztés céljából. Épp most volt kis ideje és felajánlotta, hogy jön elöttem, utánam, videora vesz élöröl, hátulról.... Kapva kaptam az alkalmon. Rábeszéltem, hogy legyünk elsök a kimenetelnél, mert úgy lesz néhány tiszta körünk. 
Ádám ment elöl 4 körön keresztül, aztán mögöttem jött. Igazam lett, elég tiszta köreink voltak. Mint mondtam ez a menet volt a verseny is. A legjobb köröm elmaradt a tegnapitol, csak 1:59.6 volt a legjobbam.
Evvel a házi verseny G-Oldboys kategoriának csak a harmadik helyért járó dijat adtam magamnak :), ugyanis Déri Attila és Dürgö Balázs vitték el az elsö két helyet.

img_20230130_152132.jpg
A háziverseny Sprintrace kategoriájában Füleki Ádám lett az aranyérmes, Szerzö Csaba lett az ezüstérmes és Tyünek hiányzott 1 köre, ezért csak bronzérmes lett. Viszont övé lett a házi verseny legygyorsabb köre ma 1:52.921

img_20230130_152139.jpg

Délután két és fél óra szabadmotorozás volt egyben csoportbontás nélkül. Erre nekem már nem maradt eröm, de a jó idöt sokan kihasználták, a többiek pakolni kezdtek.

img_20230130_115215.jpg

Napközben egyre több WSBK versenycsapat érkezett, eleinte azt hittem hogy csak holnap kezdenek. de amikor nekünk lejárt az idötervünk 17:00 kor, akkor hirtelen egész más hangok jöttek a pályáról, a WSBK mezönye nem törödött avval hogy 17 után már rohadt szar az aszfalthömérséklet, azonnal kiromboltak és nyomták a köröket.

Ma este megprobálom meghúzni magam itt a depoban, hátha nem rugnak ki. Az estorili 3 napunk csak február elseje este kezdödik szoval nem kell rohannunk sehová.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7418037752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása