HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.01.31. 23:05 Félsvéd

8 nap Portimaoban

 img_20230131_171218.jpg

img_20230131_112546.jpg

A nyugdijas élet elönyeit és a kevés hátralévö idömet jól akarom kihasználni, ezért már kilencedik napja a Portimaoi versenypálya napos depojában lakom.
Már két 3 napos rendezvényt átmotoroztam, elöször egy német rendezvény volt itt, náluk tartottam bádog gyüjtönapot, 3 kupával növeltem a lakoauto sulyát.

img_20230131_144256.jpgAztán sikerült a depoban felejtenem magamat, amikor megjelent a VR46 Academy MotoGP olasz sztárokkal. Természetesen Rossi is a motorra ült a világbajnok Pecco Bagnaia, Bezzechi, Luca Marini, Franco Morbidelli, Johan Zarco, de itt volt Oliviera is (aki mellesleg itt lakik a szomszédban)

Aztán végre megérkezett a hazai hobbiválogatott és a Lövey-Chrobák Rider Academy haladó osztálykirándulásra.

img_20230131_112641.jpgEz már olasz szervezés volt és igy nem csoda hogy egy hires olasz riding scool is itt volt, a Gramigni (egy korábbi világbajnok) Ök ráadásul velünk egy boxban voltak és velük voltak a Moto3 és Moto2 mezöny fiatal olasz élversenyzöi.

Szóval mindenkinek oriási élmény volt 3 napig felhöt sem látni, bérletünk volt a legdurvább gyomorforgató hullámvasút pályára.

img_20230131_135453.jpgTegnap volt az utolsó napunk és már egész nap érkeztek a WSBK  Superbike csapatok kamionjai és kezdték épiteni a kamionokbol a különbözö hospitalityket.

Megint sikerült ittfelejtenünk magunkat a háttérben és senki nem jön ide hogy takaradjak már ki a pályárol. Szidinek ugyan már kezd elege lenne a depoból......

img_20230131_105620.jpgDélelött összeszedtem a bátorságomat és átmentem a pitlanebe mert a depo oldalrol a boxok le voltak zárva és csak a pitlane oldalrol lehetett látni a csapatokat és a versenyzöket. Sajnos a WSBK mezönyben nem vagyok nagyon profi rajtszám ügyben, igy a videozás közben fingom sem volt hogy vajon egy kutyaütöt filmezek vagy egy világsztárt. Petrucci rajtszámát megismertem de nála meg ott követtem el a hibát , hogy azt hittem hogy ASBK bol visszatérve Hondára ül, de persze Ducatin fog menni.....
img_20230131_143642.jpgSzóval készitettem egy ilyen bénára sikerült pitlane videot és senkit nem zavartam, senki nem állitott meg hogy ki vagyok és mit keresek itt...... Söt volt, hogy a boxbol valamelyik szerelö visszaintegetett, szóval lehet hogy én vagyok az ismertebb :)

img_20230131_132217.jpgDélelött egy bátor brigád fellelkesülve a reggeli videomon, vették a bátorságot és utba vették a a WSBK edzést és sikerült bejutniuk egy sima kis bérautoval. Gyigor Jozsi és Ádám Robi egyszercsak leparkolt a lakoautom mellett. Mondom hogy tudtatok bejönni?
- Azt mondtuk hogy a Ten Kate csapatnak hoztunk alkatrészt. Csak gratulálni tudtam. Szóval az ügyes embernek mindig terem babér....

img_20230131_132438.jpgSzóval 8 nap után Szidi érthetöen unta már a depo-életet, persze én nem, de éreztem, hogy itt az ideje kirándulni. Tudtam, hogy ha a lakoautoval kimozdulok, ide nem engednek vissza többet. Ezért kivettem a lakoauto garázsából a tegnap gondosan elpakolt robogot és készitettem gyorsan egy szuper tengerparti látványos utitervet. Le kellett nyügözni az asszonyt, ezért a legszebb tengerpartokat terveztem be. Hogy bebiztosítsam, hogy vissza is enged a portás, megálltam a portán és kérdeztem hogy hol találok egy szuper bevásárlo plázát. img_20230131_124029.jpgA portás rögtön rávágta hgy Portimaoban az Aqua plaza. Evvel a kérdéssel bebiztositottam hogy emlékezzen rám amikor pár órával késöbb visszaérkezek......

Természetesen tényleg szuper helyekre vittem Szidit, csodás sziklapartok, járhatatlan utakon, de a lényeg, hogy az asszony boldog legyen.....
Akartunk inni egy cappuchinot de 3 kor mindenki bezárt.......
Fél 5 re értünk vissza a pályára, gond nélkül engedett be a portás, még ment a WSBK edzés.

Gondoltam megprobálok a kawasaki csapat valamelyikétöl venni egy kissebb hátsó lánckereket, mert ebben a portimaoi egyenesben 200 méterrel a féktáv elött már a tiltásba futottam és most tudtam meg hogy az Estorili célegyenes még ennél is hosszabb. img_20230131_180746.jpgMost 41 van hátul, 39 kellene ezekszerint. Hiába kérdeztem két csapatot is, kiderült hogy tök más hátso lengökarral mennek és egyáltalán nem sztandard  lánckereket használnak.

Este még lemostam a lakóauto elérhetetlen részeit.....

Jo lenne holnap szert tenni egy 39 es hátso lánckerékre, vagy egy nagyobb elsö lánckerékre???? 

Szóval holnap 9 éjszaka után elhagyjuk a Portimaoi depot. Nagyon jól éreztem itt magam, hiányozni fog. Irány Estoril.

Végezetül jöjjön egy kis nyugdijas onboard video erröl a hullámvasut pályáról. Sajnos egy videon képtelenség érzékeltetni a szintkülönbséget

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr6318038080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása