HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2023.09.25. 22:50 Félsvéd

Mugello szeptember 24-25

Mugello elsö nap

img_20230925_173838_1.jpgTudom, hogy ma Moto GP futam is volt meg WSBK futam is, de azért ennél fontosabb gyorsasági események is voltak ma......
Pl a magyar hobbi különitmény Mugelloban van és már elsö délután is volt egy versenynek álcázott esemény.
Érdekes az idöterv mert 5 csoportos, ennek ellenére délelött 3 menet volt, délben átcsoportosítás és délutáni második menet volt a verseny.
Tyünek müszaki gondjai voltak a Dukijával igy ö délben már be is fejezte a 3 napost.
Dürgö Balázsnak puhult egész nap a fékkarja, délután Tyü már ugysem motorozott, igy nekiállt Balázs fékjének és úgy tünik jo lett a fék.
img_20230924_181939_1.jpgReggel nekem fékbetétet kellett cserélnem, az elsö menetet ki is hagytam, amivel nem voltam egyedül. 2:12 es idövel kerültem igy a délutáni versenyrajtrácsra.
img_20230924_181912_1.jpgA délelötti idök alapján átcsoportositás volt, a leggyorsabb csoportban egyedül Kovács Feri maradt, a második leggyorsabb csoportban Dürgö Balázs és Szerzö Csaba
A harmadik csoportba Déri Attila és jomagam kerültünk
A negyedik csoportba Kása Dávid és az ötödikbe Kása Árpád
Egyébként délelött elég sok esés volt pedig szinte csak kizárolag olasz riderek vannak.
img_20230925_173721_1.jpgDélben tettem fel egy uj elsö gumit és használtat hagytam hátul, igy vágtam neki a versenynek. Minden csoportnak saját versenye volt, persze nem állórajtos verseny, hanem repülörajtos verseny, mert sem olaszban sem spanyolban MotoGP pályán hobbisták nem versenyezhetnek állorajttal.

25. helyröl indultam, néhány elözés sikerült a 6 körös vereny alatt és 18. helyen értem célba, a köridö nem lett fényes, 2:10
Egyébként Kovács Feri mente ma a legjobb magyar idöt, 2:02, Dürgö Balázs 2:05, Csaba 2:06, Déri Attila 2:09, és Dávid és Árpád idejére nem emlékszem.
Este persze hiányzik a testedzés ezért gumiztam Csabának, Balázsnak meg magamnak.
Az idöjárás kivállo mert a napsütés ellenére nincs höség




Egy kis kergetözés Déri Attilával





Mugello második nap:


img_20230923_211540_1.jpgMint emlitettem a szervezö szerintem többnyire olasz kuncsaftoknak 1 naposként árulja ezt a 3 napos rendezvényt, igy ma mivel ma hétfö van, érzetre joval kevesebben voltunk mint tegnap.
Én elsö menetet inkább az ágyban töltöttem. Aztán a regisztráciohoz mentem hogy átcsoportositottak-e. A tegnapi 2:10 es idömmel átkerültem egy csoporttal feljebb, a gyors csoportba. A második menetben ismét a szokásos és unalmas 2:10.
Otthon a garázsban másfél éve kerülgettem egy Dunlop KR108 200/70 hátso slicket, az egyiket elhoztam. Ugy döntöttem hogy felteszem tesztelni, hátha megnyitja elöttem a fejlödés utját......
383684358_867250981413780_8845956259643081106_n.jpgA délelötti utolso menetre tehát az uj KR108 hátsoval vágtam neki abban a reményben, hogy hátha el tudok mozdulni erröl az állando 2:10 es köridöktöl.....
Mint mondtam jóval kevesebb ember van a pályán mint tegnap, igy eléggé tempos köröket lehetett menni, de igazán semmi extrát nem éreztem, sem tempoban sem íveken, szóval nem éreztem jelentös különbséget az elözö menettöl.
Viszont amikor jöttem le a pályárol, Balázs már ujjongva várt, kiderült hogy oriásit javitottam, egy 13 éves, 2010 márciusi PB-met javitottam meg amit még a K9-el mentem.
Ez a video a Dunlopos PB-röl: 2:07.595


Baromi boldog voltam, de felmerült a jogos kétely: most ez mi volt? A Dunlop KR108 miatt lett uj pb, vagy én találtam volna más iveket? Ez az érzés nagyon fura érzés volt, mert fel kellett magamnak tenni a kérdést, hogy vajon a sokéves Bridgestone multamat fel kellene-e adnom és áttérni a Dunlopra? 
Elég gyorsan úgy döntöttem, hogy itt az ideje ennek a kérdésnek utána járni. Biztosan akartam tudni hogy a Dunlop-e az oka a PB-nek vagy képes vagyok-e erre Bridgestonnal is.
Mivel volt nálam vadiuj V02 slick is, ez volt a legjobb döntés, azonnal levettem a Dunlop hátsót és félretettem, feltettem az uj bridgestone V02 slicket és kiváncsian vártam a délutáni elsö menetet. 

Attól féltem, hogy a Bridgestone V02-vel megint estetleg csak 2:10 körüli idö lesz és akkor valoszinü fel kell adnom sokéves bridgestone hüségemet...... Évek óta ugyanis azt hangoztattam, hogy a Dunlop az mindenre kényes, a hömérsékletre, a futomüre stb és hogy azért szeretem a bridgestonet mert annak kb minden mindegy.
Féltem hogy a jóval drágább Dunlopra kell váltanom a jövöben, ha jo idöt akarok menni.....

Délben egyébként az uj pb miatt mégegy csoporttal feljebb kerültem. Ezeknél mindennap kétszer is van ujra csoportositás, ez egy szuperjo szisztéma mert egyre simulékonyabbak a menetek.

383669109_678260624233456_6857191668654557097_n.jpgEljött a délutáni elsö menet és ott sem volt nagy forgalom a pályán, igy jót mentem, de nekem nincs fent köridöméröm, igy csak menet után tudom meg, mit sikerült.
Alig akartam elhinni hogy a Bridgestonnal tovább javitottam a köridömön. Az uj PB 2:07.422. Igy megnyugodhattam, hogy maradhatok a kedvenc Bridgestonenál. Ezekszerint a fejemben rendezödött valami.... De az is lehet, hogy a tudat, hogy mindenki azt mondja hogy a Dunloppal álltalában mindenki 1 másodperccel jobbat tud mint más gumival, ez a tudat lehet hogy meglökte a dunlopos menetemet, amit aztán át tudtam vinni a Bridgestone menetemre is.
Igy a délutáni versenyre nem kellett mégse visszatennem a dunlop gumit, maradt a Brigi. Igaz a vereny alatt további javulás nem lett, de 2:07 es körök jöttek, ami megnyugtató


Najo, beszéljünk a lényegtelen dolgokrol is :)

Kovács Feri 2:02.1 re javitott, Dürgö Balázs 2:03.373, Szerzö Csaba 2:04.6, Déri Attila 2:08, Kása Dávid 2:11, Kása Arpi 2:20

Déri Attila elcsuszott és megsérült a hütöje, igy nem tudta folytatni.
Balázsnak ujra elkezdett puhulni a fékje, ezért egyre elkeseredettebb.



 

 




Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr7818221957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása