HTML

http://motorfoto.blogspot.com/

Friss topikok

2020.09.23. 21:26 Félsvéd

2020 Covid szezon néven fog futni

Tulajdonképpen baromi xarul indult 2020 aztán nyáron elhitették velünk hogy lazithatunk, öszre megint világvége van a falra festve.
Tavasszal sokat kellett várni hogy pályázhassunk, de amikor végre lehetett menni akkor a Pannoniaring volt az elsök között amely jol alkalmazkodott a szabályokhoz.
Aztán hamarosan mehettünk külföldre is, voltunk 3 -szor is Brnoba,  mégtöbbször a Slovakiaringen, sikerült 2x2 napot a Red Bull Ringen is versenyezni egy kisebb csapattal és ujra mehettünk egy 3 napos hétvégét a hires Mugelloi pályán.
Szóval szinte több napot voltam pályán mint tavaly. Persze a köridö az már nálam visszafelé fejlödik, igaz még néha igy is a gyorscsoport közepén találom magam, de sajnos sehol nem tudom elérni a 8 évvel ezelötti köridöimet.
Végre találtam egy közeli, megbizható motorszervizt és nagyon elégedett vagyok a hozzáállásukkal. A németországi AlphaRacingnél szerezte a tapasztalatot, igy a versenymotor nem ujdonság neki. A múlt héten pl az Öhlins kormánygátlót és az Öhlins TTX hátsogátlót is velük szervizeltettem.

Az utolsó hétvégén 2 hazai pályára is sikerült eljutnom pedig a Vivárom szervizben van. Szombaton Toth Barna barátom jött értem meg a cuccaimért és irány a Pannoniaring. Sajnos délelött volt néhány durvább bukás, Hegyi Bence most csuklója helyett a borda állóképességét tesztelte, Kovács Zoli pedig az egyes kanyar kijáratánál tüzes Ninja gyakorlatot mutatott be, nála is a borda volt a kérdéses elem, a Ninján is lett néhány karcolás. Itt jegyezném meg, hogy Zoli számlaszáma a szerkesztöségemben kérhetö.
A Ninja temetéséröl késöbb lesz döntés.

Én a 2:09 -es köridövel az Open verseny 21 helyéröl rajtolhattam, Barna 2:15-el pedig átcsuszott a Tehetségkutató elsö helyére, amit ugyan a rajt után nem tudott megtartani, de azért harmadik helyet elcsipte és közben ment egy 2:12 es pb-t is. Én a saját eredményemet meg se néztem és sajnos mostanában András nem tett fel eredményt, de ha nyertem volna azt tudnám :)
Vasárnap meg Hungaroringen volt nyiltnap, de mivel Barna nem tudott jönni igy megint furgon nelkül maradtam. Szerencsére Dézsi Viktor megsajnált és odaadta a Vivároját, amit itt mégegyszer megköszönök, igy vasárnapot is végigmotorozhattam.
Annyira lecsökentették a csoportlétszámokat hogy a 15 fös csoportoknál szinte köröket tudtam ugy menni hogy senkivel nem találkoztam. Elöször azt hittem hogy jobb lett volna az ezüst csoport mert mostanában nem sokkal mentem 2:05 alá, de vasárnap már az elsö menetben is megvolt a 2:04. 
Aztán feltettem egy uj hátso Brigit és második menet 2:02.
Ebédszünetben tettem be uj fékbetéteket, kb 5 néha 6 pályanapot bir ki a Vesrah XX betét, ami azért jónak számit. Amikor Brembo RC betéteket használtam akkor az max másfél napot birt.
A harmadik menetben 2:01.7 és az utolsóban pedig 2:01.25.
Két evvel ezelött mentem utoljára 2:00-át de a nyilt boka törés óta ez volt a  legjobb idöm. 
Mindenkit megnyugtatok, hogy a térdem egyik kanyarban sem tudom továbbra sem letenni.

Az idei szezonomban az endurance versenyzésben villantottam meg csekély tehetségemet. Nagyon sok 2 órás endurance versenyen indultam és szinte mindig jó eredményyel. Azt vettem észre hogy kevesen szeretnek 40 percet egyben kint maradni és itt láttam meg azt aszegmenset amivel lehet eredményt elérni. Mindig sikerült a csapattársamat nagy nehézségek árán meggyözni hogy a cserék csökkentésével lehet esélyünk. De utólag mindig nekem lett igazam és szinte minden partneremmel sikerült kupákat elhoznunk.
A szerencsések akik velem enudrance csapatban kupát szerezhettek: Kovács Zoli (azóta motortalan), Döme Tibi, Bota Pisti, Renge Lajos meg egy lengyel srác Michal Madeja.

Ami még hátravan a szezonból az Brno és  szeretnék még egy Rijekát szervezni

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fekezzrovidebbet.blog.hu/api/trackback/id/tr1316211758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása